Terve ! da Kiitoksia Paljon Opastajat.net

kuulitgo uudizen, tulijoi tapahtumii, ...

Valvoi: verkomuagari

BUTTON_POST_REPLY
AinooKaveri

Terve ! da Kiitoksia Paljon Opastajat.net

Viesti Kirjuttai AinooKaveri »

Anteeksi suomi kieli !:D Olen Andii ,Sendai linnaine,Miyagi ken lääni Jaapanista, Maariskuu 2011 maanjärstys da Tsoonami paikkassa. Olen yritän opi Suomi kieli ,mutta kiinostuneita Karjalan kieltä.Katselen Viestit Karjala, voin lukea vähän kyrillisiä da suomi.Kuuntelen Yle Puhe ,mutta en Yle Pohjois Karjalan puhe ! ,no niin Viestit Karjala on Lyydi Ludi" (lüdikad), lüdilaižed ,Olonetsi livvi, livgilaizet kieli .Kumpi on forumu kieli :?:

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Terve ! da Kiitoksia Paljon Opastajat.net

Viesti Kirjuttai mp »

Tämä forumu on 100% karjalankieline, murdehii eroittelemattah.

AinooKaveri

Re: Terve ! da Kiitoksia Paljon Opastajat.net

Viesti Kirjuttai AinooKaveri »

:D Tervehekse ! minä ellendiä da passibo,Minä opastuon Livvin kielen, Opastajat murdehen kursu se on keralla Suomikieli nettidigisanat.

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Terve ! da Kiitoksia Paljon Opastajat.net

Viesti Kirjuttai mp »

Minä tädä täyzin en ellendä, ga iče pien livvii karjalan kielen murdehennu, en rubie pilkomah karjalua 2, 3, 4, 5 libo 6 kielekse. Murrehtu paiskah jogahine omah luaduh.

Gagarin

Re: Terve ! da Kiitoksia Paljon Opastajat.net

Viesti Kirjuttai Gagarin »

Murdeheks hod tiijetäh ga puaksuh i "livvin kieleks" sanotah.

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Terve ! da Kiitoksia Paljon Opastajat.net

Viesti Kirjuttai mp »

Gagarin kirjutti: Murdeheks hod tiijetäh ga puaksuh i "livvin kieleks" sanotah.
Tiägi erähät sanotah ku paistah savon kieldy. Ga on heidy, ket sanotah ku karjal on hajonnuh, ei vaiku murdehikse, a eri kielikse da sendäh ei hyväksytä huavehtu yhtehizes kirjukieles

P.S. Ei muga ammui Kotuksen sivuloilgi (www.kotus.fi) nenga sanottih. Google eččo "karjalan kielet" andau linkin Kotuksen sivul ga nygöi se linki jo ei rua, a Kotuksen sivuloil löydyy hyvä johtatus karjalan kielen murdehih! Hyvä.

BUTTON_POST_REPLY