Uuzi algu?

kuulitgo uudizen, tulijoi tapahtumii, ...

Valvoi: verkomuagari

BUTTON_POST_REPLY
Oloi
Viestit: 2
Liittyi: 16 11 2023, 20:30

Uuzi algu?

Viesti Kirjuttai Oloi »

(ylläpidäi kirjutti Olois tuači)
Somen noustuu forumu kuihtui. Proubuičemmo, voisgo forumu vie elavuo? Ket tartutah čyöttöh, sivun alareunas ezisivun alareunas voi registriiruijakseh. Registriiruičendan ehto on tiediä karjalakse, mibo on pagizijan suus, libo kodiruiččou paginua.

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Uuzi algu?

Viesti Kirjuttai mp »

Lähes kolme vuottu tagaperin, konzu kirjutukset harvettih, da omii kirjuksii oli puolet, heitin kirjutandan. Duumaicin kaččuo, jiäygo tänne kedä vai mennähgo kai someh. Duumaicin, ku toinah lövvän mintahto kebjiesti ylläpiettävän bloguforumah, kudamah kirjuttazin omii mielii. Sit oli muudugi dieluo, kirjua da opastandumaterjualua, ezim. Karjalan Kielen Kodih niškoi. Hyvin sain kaiken aijan menemäh kielidieloloih. Nygöi suuren susiedumuan avustuksel aigua ei mene ajelendah. Toinah parembi kergien sellittelemäh opastajat.nettah suitunnuzii materjualoi.

Kielitiedomaterjualat projektan aigah oldih omal sivustol. Nygöi net ollah karjalankieli.net sivustol. Sinne olen kerännyh kirjoin ezittelylöigi. Jälgiaijal olen oppinuh opastuo kommunikaciitehniekkua eksperimentualizil sivustoloi, da nimenomah azendua ičele videonevvottelupalvelin, piäs piäh kriptattu, ilmai väliniekkoi. Freedombox palvelimel tulou ilmaizekse videonevvottelupalvelimen "idu" ga ei pättävy tovellizeh käyttöh. Toinah suan jitsi palvelimen ruadamah. Sih tarvitah vie kaksisuundaine verko. Proubuičendah olen käyttänyh "laitehnettii", kudaman ravevus kodihpäi on vaiku 250 Kb/s, koispäi 5 Mb/s. Se ei tävvy suureh kerähmön pidoh.

Tulien talven kirjuruadohuaveh olis päivittiä Karjalazil očkil kirju, aiga suurel vuitil, da Tiedotehniekku kirju, semmite Internetan ozal. Toinah robotiekkumaterjualatgi panizin yksih kanzih. Voisgo toinah luadie urokoi videoiči?

BUTTON_POST_REPLY