Karjalan pajot

kielipezät, školat, kursit, ičeopastundu, opastundumaterjualat

Valvoi: verkomuagari

Pekoi
Viestit: 356
Liittyi: 18 09 2008, 20:54

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai Pekoi »

Ruadajiin pajot hyvät ollah! Ehtän/illan probliemu on muga:ehty on vahnembi (suomesgi) vai ildu lymbyy runoh parembi konzu pidäy.Käyttiä pidäy taiten.
Vie sanon:runuogi otakkua ! Erähät Karjalan runot eule mieldy myö. Pidäy harjavuo minungi!

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai mp »

Arbuan ku runo/pajo muutoksien syy on 1) tavulugu (pajatettavus) 2) helevys (täsgi pajatettavus) 3) petties. Internatsionualan liccuamizen tarkoitus oli vaiku tazapainottua pajoloin viestilöi: Saveljevan pajo on karjalas-shovinistine, Härkönen tahtoi liittiä Karjalan Suomeh, internatsionalizmu käytändös tarkoitti karjalazile ven'alas-shovinizmua. Ozakse "L'uuli l'uuli" pajos ei ole peitettylöi libo kohtinazii poliitiekallizii kuhkutuksii.

sarikku

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai sarikku »

Minun mieles oliz hyvä ku panizit erize Kezäehtäzet da Kesäildazet. Kezäehtäzet-pajos on Dubininan sanat ja sävel Podmoskovnye vecera, sen voin varmakse sanuo. Zinaidanke olen nämis dielolois paissuh sendäh ku nygöi luajin hänen runokogomustu. Da sit vie olen uskaldanuh ku ainos nägyy hänen luadijanoigevukset!

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai mp »

Tarkendelin tiedoloi da kyzyin luvan ZD:l luvan julguandah. Saveljevan pajon panin peittoh, ku ei ole lubua kyzytty.

sarikku

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai sarikku »

Saveljevan pajon al kirjuta: Otettu kniigas Aleksandr Saveljev: Meijän pajo. Runo- da pajokogomus. Petroskoi 1998. Sit enämbi lubua ei pie.

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai mp »

Kompozitoran, sovittajan, kirjuttajan da kiändäjän luadijanoigevuot säilytäh 70 vuottu kuolendan jälgeh. Ainos konzu olen kyzynnyh lubua opastajat.nettah näh, olen suannuh luvan. Ga kunnetahto annettu luba ei siirry automuattizesti edehpäi. Segi ei miellytä, ku uuličal kävelles dovariššu ottau minun kormanis dengat duumaijen ku kyzyjengi net andazin. Yhtelläh se on varrastamistu. A kuibo lövvän 70 vuottu tagaperin kuolluon rodn'at? Karjalastu rahvahanpajuo jullates, pidäygo vuottua karjalazen rahvahan kuolendua da vie 70 vuottu sen jälgeh, libo kus eläy se karjalaine rahvas, kudai andau luvan?

P.S.
Tiettäväine karjalaine rahvas sua ilmai omii karjalan rahvahan pajoloi kopiruija da pajattua, a muun rahvahan pidäy karjalazen rahvahan pajon kopiruicendah kyzyö luba karjalazel rahvahal da toinah vie maksuagi... kuni karjalaine rahvas eläy da sit vie 70 v...

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai mp »

Minul jo ei ole täh lizättäviä, a täsgi jo on erähii kudamih pidäs kyzyö lubua. A kenbo löydäy ezim. L'ovkinan rodnii? Tiedäygo ken vie vahnoi rahvahanpajoloi, libo uvvembii kudamih suau luvan jullata?

sarikku

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai sarikku »

En voi ellendiä mindäh verkosivut oldas eriluaduzet gu bumuagusivut? Ethäi ni tiijollizeh tekstah kyzy lubua konzu toizien sanoloi otat, kirjutat vai tiijot kenen tekstas da kuz on otettu. Konzu panet kirjuttajan, sanojen luadijan, säveldäjän i m.i. tiijot nägyvih, sit se on laihin ei varrastamistu libo plagiatsiedu. Mindäh tämä ei pädis internetas da pajoloisgi?

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai mp »

Tiijollizes tekstas tarkoitus on erilaine, vaiku tiijolline, da sih tarkoitukseh sua laihinoija. A siegi ei pie kogonah i nengozenah kopiruija toizen ruaduo. Kaunehliteratuuras da pajoloisgi ruavon omistajal on kaupallistu da muudugi intressua da sendäh julguandan pidäy rippuo luadijanoigevuksien omistajan luvas. enhäi sua luvattah ottua toizen polgupyöriä vaiku sanomal kenen pyöry se on. Ga voi kyzyö eigo 70 vuottu kuolendan jälgeh ole liijan pitky aigu.

Pedrunnybly

Re: Karjalan pajot

Viesti Kirjuttai Pedrunnybly »

Minul on vahnoi rahvahanpajoloi. Gu ennättänen, työnän sinul, mp...

BUTTON_POST_REPLY