opastajat.net T-paidu ?

kielipezät, školat, kursit, ičeopastundu, opastundumaterjualat

Valvoi: verkomuagari

Olói

Re: opastajat.net T-paidu ?

Viesti Kirjuttai Olói »

Hyväkse ozakse tsenzuuru ei vie ole tulluh karjalan kielizih tekstoih, sen nägöy Oma mua-lehten ezimerkilgi.
A gu pidäy katorgal lähtie, sit pidäs yhtes lähtie, sit voimmo harjoittua karjalan kieldy :)

Pekoi
Viestit: 356
Liittyi: 18 09 2008, 20:54

Re: opastajat.net T-paidu ?

Viesti Kirjuttai Pekoi »

Viego kustahto suannou paidua? Kolmet,nellät olen jo ribuikse pidännyh.Onnuako vie uuttugi paidua azutah?Uuzil tekstoil,uuzil kuvil??

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: opastajat.net T-paidu ?

Viesti Kirjuttai mp »

Tovennägözesti jo nikus ei voi löydiä. Minul ičel on vie kaksi kudamii olen pidänyh vaiku suuriminnu pruazniekoinnu ga minulhäi on vähä pruaznuittavua. A hyvä ku mainičit. Huomain ku opastajat.net:al on kymmenes roindupäivy 9.11.2016. Sih mennes ei kergie, ga vois ruveta duumaiččemah midä tekstua/tekstoi vois painattua. Paiči paijoil, opastajat.net:ua voibi "pruaznuija" toizilgi muutoksil, kudamis kyzelen teijän mielii lähiaijal. Suuri remontu.

Maria

Re: opastajat.net T-paidu ?

Viesti Kirjuttai Maria »

Minä omin käbäzin olen erinjyttymiä paidua luadinuh karjalankielizien tekstoinke, no täh liittehekse ei sua kuvua :)

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: opastajat.net T-paidu ?

Viesti Kirjuttai mp »

Maria kirjutti: Minä omin käbäzin olen erinjyttymiä paidua luadinuh karjalankielizien tekstoinke, no täh liittehekse ei sua kuvua :)
čomua paidua, olen nähnyh. Ga se on vähäzen eri dielo. Hos en ole uniformoin suvaiččii, ellendän ku jalgumiäččyjoukkovehel on samannägözet paijat.

BUTTON_POST_REPLY