Kiännä da elvytä -seminuaru Jovensuus 27.3.2015

kuulitgo uudizen, tulijoi tapahtumii, ...

Valvoi: verkomuagari

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Kiännä da elvytä -seminuaru Jovensuus 27.3.2015

Viesti Kirjuttai mp »

Karjalankielisty "ristikanzua" on olluh olemas jo enne hristianizman keksindiä, engo tiijä midä hyö silloi oldih. SU Seuran Karjalan kielen sanakirjas "inehmine" sanas on saman verran ezimerkii kuduat vihjata mollembih sugupuolih migu naizih. 30-luvun opastundukirjois "ihmine" tarkoitti mollembii sugupuolii da "ristikanza" sanua vähä käytettih, hyöhäi opittih hävittiä hristianizmu. Nygöi toinah elämmö sen kielduo. En sanos ku "akku" sana olis negatiivine, da toinah "akku/mučoi" javotteluu ei ole pakko ottua ihan vagavah. Nämmä ollah vaiku minun mielii, kudamil net sanat minun korvis tunnutah.

Maria

Re: Kiännä da elvytä -seminuaru Jovensuus 27.3.2015

Viesti Kirjuttai Maria »

Ongo tämä inehmine-sana naizen merkičykses kaikil karjalan kielen alovehil? Ongo vepsän "inehmoil" sama merkičys? Estounies ristikanzu on "inimene". (Tämän sanapaginan toinah vois jo ottua kieličuppuh omakse dielokse. Eihäi tämä jo seminuarua koske.)

Sinilind

Re: Kiännä da elvytä -seminuaru Jovensuus 27.3.2015

Viesti Kirjuttai Sinilind »

Tutkimukses kudamua ezmäzel sivul tsitiiruičin minun estounien ellendyksen mugah sanotah, miärätapahuksis olii merkičys ’naine’ on sežo lyydis i vepsäs, kudamas inehmoi-sanal nimitetäh pahannägösty da laškua naistu.

Tottu, luajin Kieličuppuh uvven tieman.

BUTTON_POST_REPLY