Oma Mua da Vienan Karjala pannah yhteh

karjalankielizii kniigoi, lehtii, cdromoi, ...

Valvoi: verkomuagari

BUTTON_POST_REPLY
Pedrunnybly

Oma Mua da Vienan Karjala pannah yhteh

Viesti Kirjuttai Pedrunnybly »

Vuvves 2014 algajen Oma Mua da Vienan Karjala -lehtet pannah yhteh. Luvekkua tiä liziä: http://omamua.ru/issues/noumeru_30/vien ... vai_yhteh/

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Oma Mua da Vienan Karjala pannah yhteh

Viesti Kirjuttai mp »

Konzu vahnu "Oma Mua" jagavui "Omakse Muakse" da "Vienan Karjalakse", allus ičegi duumaičin, ku kieli rubie kehittymäh. A vähä vähäl rubei tundumah, ku karjalazet "balkanizoijutah", jagavutah pienembih joukkoloih, kuduat ei tietä da ei tahtota tiediä toine toizes . Jo moni vuottu tagaperin muutin oman mielen da kirjutingi, ku lehtet pidäs järilleh yhtistiä. Sendäh minule tämä on hyvä uudine.

Pekoi
Viestit: 356
Liittyi: 18 09 2008, 20:54

Re: Oma Mua da Vienan Karjala pannah yhteh

Viesti Kirjuttai Pekoi »

Kuibo ollou? Oma Mua 48 nägyy,a uuttu ei. :? Ollougo bumuaguverzii piässy ilmah? Taki ei vie agentakse... :cry: :cry:

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Oma Mua da Vienan Karjala pannah yhteh

Viesti Kirjuttai mp »

Minun tiedämiä ilmah ollah piästy 23.12. da 30.12. noumerat. Tulien vuvven enzimäine noumer piäzöy ilmah 13.1.2016. Toimittajat sidä luajittih täl nedälil.

Pekoi
Viestit: 356
Liittyi: 18 09 2008, 20:54

Re: Oma Mua da Vienan Karjala pannah yhteh

Viesti Kirjuttai Pekoi »

Algunedälis pagizin inehmizenke ken jo mondu vuottu Omuamuadu on luvennuh.Händy tuskevuttau gu nygöi äijän pidäy "suomekse" lugie.Häi taki tarkoitti vienankielizii artikloi.
Rubein icegi duumuamah,kuibo minun luvendat?
Tottu sanojen motivatsiedu eule äijän vienan paginoi tarkah lugemah.Voibi ze laskuttugi olla.Da vahnuttu,tiettäväine.
Taki jo talvigi mieldy abevuttau,prostikkua,ristikanzat! :oops:

Pekoi
Viestit: 356
Liittyi: 18 09 2008, 20:54

Re: Oma Mua da Vienan Karjala pannah yhteh

Viesti Kirjuttai Pekoi »

Rubein Omua Muadu lugemah;adressu viäry libo mitahto probliemu!? Ainos KKS:n kauti on ruadanuh,ga nygöi ei.Pangua kentahto oigei adressu,dengat kai ollah maksetut.

Käyttäjän avatar
mp
Viestit: 2108
Liittyi: 05 08 2008, 19:45

Re: Oma Mua

Viesti Kirjuttai mp »

Pekoi kirjutti:
04 09 2017, 21:01
Rubein Omua Muadu lugemah;adressu viäry libo mitahto probliemu!? Ainos KKS:n kauti on ruadanuh,ga nygöi ei.Pangua kentahto oigei adressu,dengat kai ollah maksetut.
Tarkoitatgo Oman Muan pdf-lehtie, kuduadu KKS:n jäzenet suahah lugie jäzenevunnu? "Virrallizen" ilmoituksen mugah adressii da peittosanua pidäy kyzyö KKS:späi da se vaihtuu joga vuottu. Net tiijot onnuako ollah Maria Kähärin hantuzis.

BUTTON_POST_REPLY